TopImage_customerSupport.jpg
Customer support
De supportafdeling verricht werkzaamheden op het gebied van hard- en software maintenance. Deze activiteit richt zich, naast de bekende markt van Microsoft producten, ook op de groeiende markt van Third Party Support. Het behoort tot de mogelijkheden om via remote beheer ondersteuning te bieden op de belangrijkste standaardapplicaties zoals: Microsoft Office, Antivirus producten, etc.

Activiteiten:

Configuratie management

  • Het registreren van binnengekomen tickets en E-mails.
  • Prioriteiten stellen.
  • Het registreren van relevante aanpassingen binnen applicatie.
  • Het terugkoppelen over het verloop van een incident.
     

Print management

  • Bij problemen controleren van de queues van de netwerkprinters.
  • Bij problemen doorverwijzen, vasthouden en verwijderen printjobs.
  • Het oplossen van softwarematige problemen van lokale printers.
  • Het op locatie onderhouden en repareren van uw printers.
     

Storage management

  • Controle via remote control op server back-ups.
  • Ondersteuning bij problemen van de back-up.
  • Restore operations.
  • Ondersteuning bij het terugzetten van gegevens.
  • Monitoring & control management via remote control.
  • Controleren van log en system events.
  • Controleren van hardware errors (indien mogelijk) b.v. ups.
  • Controleren van OS-software errors (indien mogelijk).
  • Controleren van shared resources voor een moment opname.
     

Incident management

  • Ondersteunen van het core OS voor de server(s).
  • Ondersteunen van netwerkproblemen voor de werkplek.
  • Ondersteunen van het core OS voor de werkplek.
  • Onderhoud en  installaties van Microsoft Office producten.
  • Ondersteuning van randapparatuur geleverd door PARLANDO. 
  • Basis beveiliging management- gebruikers/groep management.
  • Het toevoegen, verwijderen en veranderen van gebruikers.
  • Het instellen van directory rechten.
  • Computer viruspreventie.
  • Onderhoud en installaties van antivirus producten.
  • Het incidenteel opstarten van een antivirus scan op het netwerk.
     

Wilt u van onze diensten gebruik maken, dan kunt u kiezen uit onderstaande contracten:

  • SLA (Software-License-Agreement afgestemd op uw behoefte))
  • Preventief Onderhouds contract (Hardware)
  • Onderhouds contract (Hardware)
  • Reparaties/Onderhoud/Ondersteuning op regiebasis
     

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van Parlando Services

 

bel: 040 - 2264391 of stuur een e-mail naar: info@parlando.nl